مجتمع مروارید غرب تهران

مجتمع مروارید غرب تهران

مجتمع مسکونی مروارید غرب در سال 1382 توسط آقای رضا ریاضی پروانه ساختمان به پلاک ثبتی 126/2139 دریافت نموده که در سال 1390 توسط شعبه 36 دادگاه تجدید نظر شروع مجدد فعالیت ها از سر گرفته شد و با حضور شرکت دبله و شرکت های عمران فجر صادق و رویین بنا به عنوان پیمانکار مدیریت پیمان ادامه یافت تا اینکه در سال 93 شرکت سکاف به عنوان پیمانکار با قرارداد فهرست بها در بلوک های  A و B و S و P و D شروع به فعالیت نموده و هم اینک نیز در حال انجام می باشد.

مجتمع مروارید غرب در محدوده غربی شعر تهران در سایتی بالغ بر 12450 متر مربع به فرم 5 برج مجزای 22 طبقه با سطح اشغال معادل 4560 متر شکل گرفته است. کاربری مجموعه به صورت مسکونی و در قالب 965 واحد مسکونی در حال اجرا می‌باشد. کلیه خدمات عمومی، پارکینگ‌ها و فضاهای تاسیساتی در 8 تراز تحتانی سایت شکل گرفته است.

مجتمع مسکونی مروارید غرب با ظرفیت 965 واحد مسکونی در 5 بلوک با کاربری مسکونی و 2 بلوک با کاربری موتورخانه ، انبار و پارکینگ در زمینی به مساحت 14000 مترمربع در خیابان پیامبر مرکزی واقع گردیده و در ضلع شمال آن نیز زمینی به مساحت 4000 متر مربع متعلق به شهرداری با کاربری فضای سبز می باشد.

دسترسی به مجتمع

دسترسی به مجتمع و بلوک ها از ورودی های سوار رو در ضلع غربی می باشد که به واسطه رینگ آتش نشانی و خوروها به پارکینگ های بلوک ها هدایت شده و از رینگ شرقی از مجتمع خارج گردند.

معابر اطراف مجتمع

  • ضلع جنوبی بزرگراه آیت ا… حکیم به فاصله 50 متر
  • ضلع غربی بزرگراه شهید ستاری به فاصله 300 متر
  • ضلع شمالی بزرگراه شهید همت به فاصله 2 کیلومتر

امکانات اطراف مجتمع

  • دسترسی به مرکز خرید کوروش با امکانات رفاهی (شامل: هایپر استار، سینما، مرکز خرید، فود کورت و…)
  • دسترسی به ایستگاه مترو خط 6 در ضلع جنوب شرقی پروژه
  • بیمارستان پیامبر واقع در خیابان اباذر (ضلع جنوب مجتمع)
  • مجتمع های آموزشی –ورزشی در ضلع شرق مجتمع
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.